We zijn er om je te helpen. Als je op zoek bent naar informatie over onze diensten, dan hopen we dat je de antwoorden hieronder vindt. Als dat niet het geval is (of als je liever met iemand wilt praten), aarzel dan niet om contact met ons op te nemen - we horen graag van je.
Is er een minimum bedrag om een bestelling te plaatsen?
Omdat verzenden duurder is geworden, maar we niet de verzendkosten willen verhogen, is er een minimum orderbedrag van 24,95€ ingesteld (na toepassing van kortingen, exclusief verzendkosten). Onder dit bedrag is het helaas niet mogelijk een bestelling te plaatsen.
Wanneer versturen we je bestelling?
Bestellingen gemaakt en betaald op een werkdag voor 12 uur worden normaal gezien dezelfde dag verstuurd. Bestellingen die gemaakt worden na 12 uur, of op een niet-werkdag, worden de volgende werkdag verstuurd. De verwachte leverdatum zie je onderaan in je winkelmandje.
Hoe versturen we je bestelling?
We versturen alle bestellingen met DHL en leveren daarmee CO2 neutraal.
- We kunnen bestellingen versturen naar straat adressen en niet naar postbussen.
- Je kunt er ook voor kiezen om je pakket op een DHL afhaalpunt te laten leveren. Eerst vragen we je factuuradres en vervolgens kun je een afhaalpunt selecteren. We vragen wel nog om je verzendadres op te geven, dit kan gevraagd worden bij de afhaling. Je ontvangt een mailtje wanneer je bestelling afgeleverd is.
- Tip: het is handig om een afleveradres te kiezen waar iemand overdag aanwezig is. Dit kan bijvoorbeeld het werkadres zijn.
- Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer je je pakket wilt ontvangen. Je kan via de site van DHL je bezorging wijzigen. Naar een andere dag of een DHL afhaalpunt.
60 dagen om te beslissen: retourneren - klachtendienst
Wij willen dat je tevreden bent over jouw aankopen op ecover-direct.nl. Zowel over de producten als over onze service. Als je dat niet bent, laat het ons weten. Dit kun je laten weten aan [email protected]. We beantwoorden al je vragen en klachten binnen 2 werkdagen. Ben je niet tevreden over de producten dan lossen wij het als volgt op:
- Je stuurt de product(en) terug. Neem hiervoor eerst even contact op met ons. Producten die nog niet geopend zijn, worden terugbetaald via een tegoedbon. Voor producten die reeds gebruikt werden, ontvang je een tegoedbon ter waarde van het betaalde bedrag.
- Je kunt het product ruilen voor een ander gelijksoortig product. We zoeken samen naar een oplossing.
- Heb je een defect artikel ontvangen, dan sturen we je graag een vervangend exemplaar of betalen we het aankoopbedrag aan je terug.
Mocht er iets misgegaan zijn tijdens de verzending, dan stuur je ook een mail naar [email protected] en gaan we samen op zoek naar een oplossing.
Klachten over onze service nemen wij ook heel serieus. We bekijken iedere klacht individueel en proberen deze zo goed mogelijk op te lossen. Ons streven is dat iedere aankoop bij ons gebeurt met plezier.
Herroepingsrecht
Je hebt recht op het herroepingsrecht. Dit houdt in dat je kosteloos jouw bestelling mag annuleren en terug sturen tot 14 kalenderdagen. Deze periode gaat pas in als je de producten ontvangen hebt. De producten dienen wel nog gesloten te zijn. Voor het terugsturen van de producten neem je even contact met ons op [email protected]. We bezorgen je een retourvignet. Indien je hele bestelling annuleert en je hebt verzendkosten betaald, storten wij dit ook terug. Terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen.
Verzendkosten
- We hebben een vast verzendtarief van €4,99 voor alle bestellingen tot 20 kilo binnen Nederland en België.
- Voor bestellingen boven €60,00 rekenen we geen verzendkosten aan.
- Minimale bestelwaarde van €24,95 per order.
- We kunnen alleen bestellingen versturen naar straat adressen en niet naar postbussen.
Je bestelling
- Na ontvangst van je betaling ontvang je een bevestigende email. Hierin staat een overzicht van jouw bestelling.
- Na verzending ontvang je wederom een email. Hier staat ook een traceernummer in zodat je jouw bestelling kan volgen.
- Evaluatie van je bestelling: na 7 dagen sturen wij je een email om te kijken of je tevreden bent over de producten en service.
Bestellingen op factuur
Als bedrijf of organisatie kun je ook op factuur bestellen, met een betaaltermijn van 30 dagen. We vragen dan wel om een bestelling te maken met minimale bestelwaarde van 100 euro. Hoe gaat dit te werk? Maak eerst een account aan, vul daar al je gegevens in, ook het btw nummer. Meld je als zakelijke klant aan via [email protected]. Je ontvangt dan een mailtje met instructies.
Betaalmogelijkheden
Bij ons kun je betalen met
iDeal
Direct en veilig betalen in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Nadat je in het winkelmandje voor de optie ideal gekozen hebt selecteer je je bank. Na de laatste stap in de bestelprocedure „bevestiging“ word je pas doorgestuurd na je eigen bank om de betaling te regelen. Voor nederlandse klanten die bankieren bij: abn amro, asn bank, friesland bank, ing, knab, rabobank, regiobank , sns bank, triodos bank en van lanschot bankiers
Bancontact
Direct en veilig betalen in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Nadat je in het winkelmandje voor de optie bancontact gekozen hebt selecteer je je bank. Na de laatste stap in de bestelprocedure „bevestiging“ word je pas doorgestuurd na je eigen bank om de betaling te regelen. Voor Belgische klanten die bankieren bij de banken dexia, fortis, ing, fintro, kbc, cbc, axa bank en vdk spaarbank.
Creditcard – uitgestelde betaling
Je creditcardnummer wordt maar eenmalig gebruikt voor betaling en niet verder opgeslagen. Je kunt kiezen tussen visa en master card.
Paypal
Veilig, snel en gemakkelijk online betalen - gratis voor consumenten.